2. 1. 2018
V práci realitního makléře platí více než kdekoli jinde ono známé přísloví: Když dva dělají totéž, nikdy to není totéž.
Lidé si mé služby objednávají z mnoha důvodů. Jeden je ale opravdu velmi důležitý. Jejich nemovitost prodám za více, než by to zvládli sami, nebo většina realitních makléřů. Ano, protože, když dva dělají totéž…
A co by tedy měl mít takový správný inzerát, aby byl makléř vnímaný jako profesionál? Vše, co umožňují inzertní servery. Tedy:
- Výstižný a čtivý text (dva řádky je málo, román zase moc)
- Kvalitní fotografie (v počtu ani moc, ani málo)
- Makléře včetně jeho podobizny (otazník či silueta působí nedůvěryhodně)
- Video prohlídka (inzerát má až o stovky % větší návštěvnost)
- A klidně ještě něco navíc, jako půdorysy a podobně.
Podívejte se pro zajímavost na fotografii výše a lehce zjistíte, že rozdíly v práci makléřů bývají velké.
Nejde o to „kolegu makléře“ pranýřovat či dokonce pomlouvat. Mým cílem bylo jen poukázat, že svou práci se snažím vykonávat na profesionální úrovni tak, aby přinášela klientům maximální užitek.
Budete-li chtít ukázat, co vše pro vás umím zajistit a kolik na tom vyděláte, neváhejte se na mě obrátit. Těším se na viděnou.
Autor: Vlastimil Chvoštík
Jsem poradce, ne prodejce.
Radím, neprodávám.